עוגות יום הולדת דגשים לקניה

חוגגים יום הולדת לחברים, למשפחה או בעבודה? מזל טוב! מהיום יש דרך קלה, פשוטה ומהירה להזמין משלוח עוגות יום הולדת מעוצבות טעימות ומפנקות שישאירו לכל האורחים טעם של עוד.
אם אתם אובדי עצות ולא יודעים מה לבדוק לפני הזמנת העוגה ומאיפה להזמין – ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעשו לכם חיים קלים.

אז מהם הדגשים שכדאי לשים אליהם לב כאשר קונים עוגת יום הולדת ?

האם יש לכם העדפה לטעמים מסוימים?
מה הטעם האהוב על החוגג? האם הוא אוהב עוגת שוקולד קלאסית או טעמים נועזים יותר?
חשוב לבדוק את מגוון הטעמים שיש לחנות להציע לפני שמזמינים משלוח עוגות יום הולדת מעוצבות. בשנים האחרונות הקולינריה בישראל התפתחה מאוד והרצון ליהנות משילובים מפתיעים ומעוררי עניין הגיע גם לתחום הקינוחים והעוגות – קחו בחשבון את נושא המבחר והמגוון.
הימים שבהם עוגת יום הולדת הייתה עוגת שוקולד בסיסית (וטעימה J) השתנו, ואף על פי שיש אנשי נוסטלגיה רבים שעדיין כמהים לעוגת השוקולד הקלאסית, ישנם רבים שמעדיפים ליהנות מטעמים אחרים בעוגת יום ההולדת שלהם.
בפיס אוף קייק קיים מגוון רחב של עוגות יום הולדת בטעמים רבים: עוגת פנקוטה תותים, עוגת קינדר בואנו, עוגת קרמבו ריבת חלב, טריקולד וכמובן גם עוגת יום הולדת שוקולד קלאסית.

האם ניתן להזמין אונליין משלוח עוגות יום הולדת מעוצבות?

זוהי נקודה חשובה מאוד למספר רב של משפחות, חברות וארגונים. הצורך לצאת, לעמוד בפקקים, לחפש חנייה ואז גם להסתובב עם העוגה הוא מגביל ומבזבז זמן רב שיכול להיות מופנה לפעולות אחרות. עם הקדמה הטכנולוגית וההתפתחות בנושא הזמנות און ליין, ניתן להזמין בקלות ובמהירות עוגות יום הולדת מעוצבות ישר עד למשרד או לבית, בכמה לחיצות כפתור. כיום, אין צורך לצאת ולהיסחב בחוץ. עדיף להיכנס לאתר, להזמין את העוגה המבוקשת והמשלוח יוצא אליכם.

האם יש עוגות טבעוניות?

כמות הטבעונים שנמנעים ממוצרי חלב ומחפשים משלוח עוגות יום הולדת טבעוניות היא גדולה.
הביקוש לעוגות יום הולדת טבעוניות יצר צורך אמיתי, וכיום קיימים פתרונות מצוינים שמאפשרים גם לטבעונים ליהנות ביום ההולדת. אין צורך להסתפק בעוגות פרווה יבשות וחסרות טעם – משלוח עוגות יום הולדת טבעוניות הן מפנקות ועשירות בטעמים שיבטיחו שכל המשתתפים במסיבה ייהנו ויתפנקו!
עוגות יום ההולדת הללו נותנות גם כן מענה לקהל שומר הכשרות, כיוון שהן מוגדרות תחת הקטגוריה "הפרווה" ומאפשרת הנאה ממגוון רחב ואיכותי.

עוד ממגוון עבודות של עוגות יום הולדת מעוצבים ניתן לראות באינסטגרם שלנו

האם יש אפשרות להדפיס על דף סוכר?

בניגוד למה שחושבים, הדפסה על דף סוכר לא מיועדת אך רק לילדים. ישנן חברות רבות וארגונים ממסדים שמזמינים עוגות עם בצק סוכר להרמות כוסית ולאירועי חברה, וישנם חברים לעבודה שמזמינים לחבר עוגה עם תמונה מצחיקה עליה.

האפשרויות הנרחבות והגמישות של בחירת התמונה נותנות לכם כלי משחק מצחיק ומשעשע שיהפוך את העוגה לזיכרון בלתי נשכח עבור החוגגים.
בכל הקשור לילדים – מדובר על חגיגה אמתית כאשר מדפיסים על דף סוכר!

בעזרת ממשק ההזמנות הנוח והפשוט שלנו, אתם יכולים לבחור איזו תמונה שרק תרצו יחד עם הילד או הילדה, ולשלוח אלינו את התמונה דרך אתר האינטרנט וממשק ההזמנות שלנו. לא צריך להסתפק יותר בתמונה גנרית של מסי או של יחידת החילוץ, ילדיכם יוכלו לבחור איזו תמונה שעולה בדעתם ואנחנו כבר נדאג שהיא תופיע על פני העוגה.

האם משתמשים בחומרי גלם איכותיים?

חשוב מאוד לוודא כי אתם רוכשים את עוגת יום ההולדת שלכם בקונדיטוריה שמבטיחה שימוש בחומרי גלם מעולים, כדי לוודא מקסימום תמורה כספית לקנייה שלכם.
כנראה שהדבר החשוב ביותר בסופו של דבר הוא הטעם של העוגה: איכות חומרי הגלם משפיעה ישירות על הטעם, וכאשר חומרי הגלם האיכותיים נמצאים בידיים הנכונות – כל קינוח ועוגה נהפכים למטעם!
אנחנו, בפיס אוף קייק, מקפידים על איכות גבוהה בייצור, ושומרים על רמה גבוהה של חומרי גלם ושילובים מעניינים שלהם, על מנת להבטיח הנאה מלאה עבורכם.
אם החלטתם להזמין עוגת יום הולדת ולא לטרוח על הכנת אחת לבדכם במטבח הביתי, שימו לב שאתם בודקים את כל הנקודות והטיפים שנתנו לכם. אם חשובה לכם גם האיכות של העוגה וגם חווית קנייה נוחה ומהירה ודאי שתרצו לוודא כי ניתן להזמין את העוגה און ליין וגם לשלוח אותה ישירות אליכם.